שירות לקוחות
נובולוג מפעילה מוקד המספק שירות ללקוחות הקצה – קופות החולים, בתי החולים, בתי מרקחת פרטיים, משרד הבריאות, רשתות הפארם, מרפאות פרטיות, מרפאות אסתטיקה ועוד.
מוקד השירות מהווה חלק בלתי נפרד משרשרת האספקה ומלווה את כלל ההיבטים התפעוליים, הפיננסיים והאחרים – מרגע ההזמנה ועד למועד האספקה ואחריה.
אנשי השירות בנובולוג מייצגים את הצרכים של לקוחות הקצה מול שרשרת האספקה של נובולוג ומול שותפי ההפצה ויודעים להציע להם שירות מותאם אישית לצורך בשני תחומים מרכזיים:
- תפעול – טיפול בהזמנות שמגיעות למוקד באופן ישיר, בקרה על הזמנות עבור שותפי ההפצה, טיפול בקריאות שירות שונות בנושאים לוגיסטיים (שינוע, מועדי הגעה, חריגות בכמויות וכד').
- שירות – מידע חשבונאי ללקוחות, טיפול בבעיות בהזמנות ועוד.
מוקד שירות הלקוחות של נובולוג נותן שירות במגוון ערוצי התקשרות: טלפוני, מסרונים, דואר אלקטרוני וWhatsApp.
בנוסף, מפעילה נובולוג פורטל לנוחיות בתי המרקחת, המאפשר ביצוע פעולות מקוונות דוגמת בירור מלאים, בירור מצב אשראי, פעולות חשבונאיות, פניות שירות ועוד.
נובולוג לוגיסטיקה מעניקה שירותים לבתי המרקחת ליצירת קשר עם מוקד השירות. ליצירת קשר עם מוקד השירות, פנו ל - cscenter@novolog.co.il.
לדיווח תלונה על מוצר יש לפנות לבית המרקחת בו נרכש.
לדיווח על תופעת לוואי ניתן ליצור קשר במוקד החרום בטלפון 1.800.252540 ( לחצן 6)